Ortodonta

W ostrym krupowym zapaleniu pluc u chorych z wada serca, w chwili wytworzenia sie samorodnej odmy oplucnej itd

February 15th, 2018

W ostrym krupowym zapaleniu płuc u chorych z wadą serca, w chwili wytworzenia się samorodnej odmy opłucnej itd. Ostrą niewydolność na tle osłabienia obu komór spostrzega się przeważnie w ostrych chorobach zakaźnych i w ostrych zatruciach. Objawy. Najostrzejszej postaci niewydolności krążenia pochodzenia sercowego, zwanej błyskawiczną, prawie nie widuje się w klinikach i szpitalach gdyż chorzy umierają zwykle wcześniej, nim zdąży się przewieźć ich do zakładu leczniczego. Nieraz śmierć następuje w tych przypadkach, nim chory zdoła podać swoje dolegliwości. Jako przykład tej postaci może służyć błyskawiczna śmierć gońca z Maratonu. Ostra niewydolność krążenia na tle osłabienia lewe j komory wywołuje ostre przekrwienie małego krążenia wskutek utrudnionego odpływu krwi do lewej połowy serca. Jeżeli przy tym prawa komora pracuje prawidłowo, to krew gromadzi się nadmiernie w małym krążeniu i rozwija się obrzęk płuc. Chory dostaje nagle bardzo silne duszności i kaszlu z wykrztuszaniem obfitej plwociny, nieraz zawierającej krew, zależnie od obfitego przesiąkania z naczyń płucnych. Skóra jest blada, pokryta zimnym potem. [patrz też: Gabinet Stomatologiczny, rutinoscorbin forum, rutinoscorbin opinie ]

Powiązane tematy z artykułem: Gabinet Stomatologiczny rutinoscorbin forum rutinoscorbin opinie