OSTRY I PRZEWLEKLY NIEZYT KRTANI

June 23rd, 2019

OSTRY I PRZEWLEKŁY NIEŻYT KRTANI Ostrym nieżytem krtani nazywamy zapalenie błony śluzowej krtani. Różne są postacie ostrego zapalenia krtani. Rozróżniamy zwykłe zapalenia krtani i zapalenia krtani w przebiegu chorób zakaźnych. Duża jest rozpiętość objawów zapalenia krtani; od zwykłej chrypki do całkowitego bezgłosu, od kaszlu lekkiego do kaszlu spazmatycznego, od nieznacznego utrudnienia w oddychaniu do duszności. Te podmiotowe odczyny są wyrazem zmian anatomicznych. W zwykłych nieżytach krtani stwierdzamy jedynie przekrwienie błony śluzowej, w ciężkich – obrzęki, nacieki. owrzodzenia, ropowice, zapalenia ochrzęstnej lub zgorzel. Rozróżniamy ostre, nieżytowe zapalenia krtani, zapalenia grypowe, ostre zapalenie krtani wieku dziecięcego. Ostre nieżytowe zapalenie krtani . Jest to choroba łagodna, częsta, występuje wskutek przeziębienia, częściej u palaczy, u ludzi nadużywających alkoholu, u ludzi pracujących w niehigienicznych warunkach. [hasła pokrewne: cloranxen cena, inwemer, remondis sosnowiec ]

No Responses to “OSTRY I PRZEWLEKLY NIEZYT KRTANI”

1. Lord Nikon Says:

chyba przejdę się do trzeciego lekarza i zobaczymy co powie na ten temat

2. Sexual Chocolate Says:

[..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu odżywki hi tec[...]

3. Antonina Says:

najlepszy jest olej z konopi siewnej